Friday, March 7, 2008

Yshop.ro

Nume proiect: yshop - magazine online
Adresa: www.yshop.ro
Manager: Cinciu Octavian
Dezvoltare: Cinciu Octavian
Descriere: yshop.ro iti ofera posibilitatea de a iti crea propriul magazin online si, de ce nu, propria afacere. Inregistrarea este usoara si nu se adreseaza numai persoanelor juridice. Daca pana acum ai incercat sa faci compromisuri pentru a iti vinde produsele pe internet, de acum inainte speram ca yshop.ro sa iti poata da o mana de ajutor!

Avantaje:
  • Administrarea magazinului si a tot ceea ce tine de produse, comenzi, design etc se face intr-un mod usor si placut - vizual;
  • Nu se percepe niciun fel de comision pe produsele vandute si niciun abonament de gazduire - totul este in totalitate gratuit;
  • Adresa magazinului creat (demo.yshop.ro) este usor de retinut si accesat;
  • Nu necesita niciun fel de cunostinte tehnice;
Stadiul proiectului: In beta testing. Unele neajunsuri si idei noi au fost deja notate si vor fi integrate in varianta finala.

Observatii: Cei care nu au posibilitatea de a isi construi un magazin online personalizat pot gasi in serviciul nostru un punct de start la o afacere pe web; in curand, vom oferi si designuri si optiuni noi care sa satisfaca nevoile celor mai pretentiosi.

3 comments:

.n said...

cum am vazut ideea mi s-a parut super geniala si utila si cu viitor.
Dar...
(ok tin cont ca e beta, dar..)
cand am vazut cum arata un magazin, adica butoanele, si reclamele acelea pe margine....
nu nu nu.
nu imi place deloc.

in primul rand nu cred ca va mai prinde ideea daca pui multe bannere si proaste (adica mai bine pui un banner mic pe toate magazinele si sa fie mai scump, decat multe si "ieftine" )
sau gasiti alta modalitate de remuneratie.

2. nu e mai usor, ok poate nu usor, dar nu e mai bine sa fie cateva template-uri? 5 , 10 si inca 5 premium? (adica sa castigati bani din personalizarea templatelor )

3. butoanele si neposibilitatea modificarii layout-ului ma face sa nu vreau sa imi fac magazin

Da, am recitit din nou postul si am vazut ca o sa oferiti si designuri si optiuni noi, dar am sa las comentariul meu.
Pentru ca pentru o idee super, designul pentru magazinele virtuale nu trebuie tratat decaut cu maxima atentie.

Spor si succes in continuare ;)

Strafe said...

Salut! Apreciez feedbackul tau si multumesc de urari.
1) Reclamele vor ramane intr-o forma sau alta pentru ca vreau sa pastrez totul gratuit. Cel putin pentru un an doi :)
2) Templateurile sunt pe drum;
3) Noul design este si el pe drum;
Probabil ca am facut o greseala ca l-am lansat in forma asta si stiu sigur ca am speriat multi vizitatori - dar voiam sa-l vad lansat. Momentan nu pot spune ca sunt in masura sa lansez noile optiuni pentru ca inca sunt in recuperari - am fost operat la mana dreapta.
Numai bine si sanatate, ca-i mai buna decat toate :)

.n said...

in primul rand iti urez recuperare rapida si sanatate !

apoi: stiu cum e cand vrei sa ramana serviciul gratuit dar ai nevoie si de finantere. Eu iti sugerez doar sa studiezi mai bine modalitatea de advertising. (poate te mai consulti si cu altii)

Bafta si voi mai reveni cu feedback.