Wednesday, January 30, 2008

JobInMarketing.ro

Nume proiect: Job in marketing
Adresa: www.jobinmarketing.ro
Manager: Alexandru Negru
Dezvoltare: Identitate si design personalizat de Negru Alexandru, platforma este realizata de Filip Cherecheş-Toşa (www.jobberbase.com)

Descriere: www.jobinmarketing.ro este primul serviciu gratuit unde firmele posteaza anunturi de angajare DOAR din domeniul marketingului, iar candidatii sunt doar studenti si specialisti in marketing. Utilizarea site-ului nu necesita crearea unui cont nici din partea angajatorilor nici din partea candidatilor. Toate datele personale si C.V.-urile candidatilor care aplica la anunturi, NU sunt stocate de catre site ci ajung direct la angajatori. Pasionatii si/sau profesionistii din marketing si comunicare au posibilitatea de a promova anunturile site-ului, prin preluare unui cod care poate fi introdus in wigdet-urile blogurilor personale. Si desigur, tehnologia RSS e folosita pentru a te abona la ultimele joburi aparute pe site.

Avantaje:
  • gasesti doar job-uri din domeniul MarCom, moderate manual (deci fara spam sau anunturi ce nu au legatura cu domeniul nostru)
  • usurinta si timp economisit la postare de anunturi noi - pentru angajatori
  • usurinta, timp si confidentialitate la aplicare -pentru candidati
  • utilizarea site-ului este gratuita
Stadiul proiectului: lansat oficial in 17 decembrie 2007

Observatii: Promovam si imbunatatim proiectul pentru a fi o alternativa profesionista in recrutarea online. negociem deja parteneriate cu alte proiecte relevante pentru domeniul marketing & comunicare.

5 comments:

Unknown said...

E o idee interesanta. Si imi place design-ul. E placut si ergonomic, informatia e foarte accesibila.

Cred ca marea provocare a siteului e promovarea off-line.

Un parteneriat cu ASE sau organizatii studentesti ar aduce ceva boost. Pentru ca miza e o dubla promovare: sa aduci oferte si sa aduci oameni interesati/intersanti. Si aici vad doua directii diferentiate de promovare.

Cum merge intrsumentul de promovare al job-urilor? Aduce ceva vizite pe site? Asta mi se pare un instrument interesant.

Puteti sa ne dati (incerc si eu) date despre cum functioneaza site-ul acum? Trafic, o rata de "conversie" etc.? O evolutie?

ana said...

go alex!!!!! couldn't help it :P

.n said...

@alexandru,
e corect ce ai zis, si chiar asta fac... promovare pe 2 planuri: catre candidati si catre companii. (plus promovarea in randul specialistilor din domeniu ca sa auda despre proiect si daca doresc, sa il sustina).
Dupa cum spuneam si in descriere, incerc sa fac cateva parteneriate. Problema ca cer timp si astfel promovarea se misca mai greu decat credeam.

O alta invatatura pe care pot sa o impartasesc este sa nu lansezi un serviciu de sarbatori, daca acel serviciu/produs nu are legatura directa cu sarbatorile. In ciuda acestui lucru traficul pe site este intr-un trend ascendent.

Date exacte, nu pot sa iti dau, dar sunt destule cifre care sunt publice si se gasesc pe site ( de ex nr de aplicatii pt joburi, nr vizualizarilor unui job etc )

@ana,
ana multumesc si iti urez si tie succes in continuare ;)

Unknown said...

Multumesc de raspunsuri.

O alta sugestie - campanii de adwords cu targetare directa pe pagini specifice? De ex. pentru cei care cauta joburi (eventual sa cumperi in special cuvinte cheie mai complexe - de genul "job marketing specialist, nu stiu excat acum sa-ti spun).

Legat de parteneriate, te-ar interesa contacte cu ONG-uri de studenti? Cred ca as putea sa te ajut.

O rugaminte pe viitor. Sa ne impartasesti cateva actiuni care au avut impact mai mare in generarea de trafic, de oameni inscrsi etc. Sa ne tii la curent cu proiectul.

.n said...

Desigur ca si adwords face parte din mixul de promovare, mai ales pt un proiect online.
detalii si noutati despre proiect voi da, deocamdata e prea devreme. intre timp cei interesati pot urmari si blogul nostru de la
www.jobinmarketing.ro/blog

o seara frumoasa.

pentru parteneriate sau pentru a continua discutia, te rog sa imi scrii pe alex la jobinmarketing.ro